vineri, 29 ianuarie 2010

8 comentarii:

  1. ar fi bine sa comentati pe diferite teme. v-am vazut la tv si parca timpul a fost prea scurt pentru cate aveati de spus. sa scrieti pe blog, eu stiu cand aveti dispozitie. va doresc multa iubire. marina

    RăspundețiȘtergere
  2. aveti postata pe blogg adresa cabinetului la care banuiesc ca va putem gasi, dar, credeti ca ati putea posta Sectorul in care se afla si orele la care va gasim acolo?Am incercat sa va sun atat pe nr de connex cat si pe cel de fix, pe care l-am gasit pe alte forumuri/blogguri (021 313 58 83) Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. va multumesc pentru curs, a fost o placere sa fiu alaturi de dvs. zilele astea , ma simt minunat de bine, usoara, linistita , multumita...parca si lumea in jurul meu este mai buna...sau mi se pare doar mie...dar efectul conteaza...sunteti formidabila...va multumesc inca o data

    RăspundețiȘtergere
  4. Exceptionala bioterapeuta, calitati deosebite ,
    m-am amuzat intr-o emisiune cand cameramanii filmau colturile incaperii , demonstratie (in loc sa filmeze actiunea , erau invitati ministrii si guvernanti ), cine nu crede iseamna ca nu vrea sa vada , multa sanatate d-na Alexandra
    O cursnta.

    RăspundețiȘtergere
  5. m-ar interesa cursuri de autotrainig meditativ, pentru cei care comenteaza aici, nici nu stiti ce pierdeti, exceptionale cursurile.

    RăspundețiȘtergere
  6. Haaaaa, mi-am adus aminte, am vazut o emisiune la tv, cand operatorii in loc sa filmeze invitatii filmau paianjenii de pe pereti si colturile studioului , a fost si un ministru la emisiune si oameni importanti, asa da lectie, cine s-a prins e baiat destept cine nu , scrie tampenii contra pe net .

    RăspundețiȘtergere
  7. BUNA SA-TI FIE...INIMA..,..SI...VIATA...! ORICE NAS..,..ISI ARE..LEACUL..,..DIVIN...! DACA ARE SI..,..MINTEA..,..DESCHISA...!

    RăspundețiȘtergere
  8. De unde pot sa fac rost de cartea: Vindecarea PSI ? Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere